1 YAŞ VE KALPLİ PASTA




Çok sevdiğim bi arkadaşım Kübra'nın oğlunun doğumgünü vardı...E kızıda malum henüz küçük arada bi duygusallık olmasın diye ikisinede yaptık pasta :D Bu arada Kübraya benden kocaman bi alkış geliyor zira kendisi bu doğumgünü için Çocuk Esirgemede bulunan minikleride evine davet etti..Çooook eğlenmişler...Kübracım çocuklarınla ve eşinle çoook mutlu ol ....
E pastalardaki kusurlar görülmeyecek gibi değil cuma günü öğleden sonra kapladım her ikisinide hava oldukça sıcaktı ve ilk kez 1 yaş pastası kapladım .Çok zorladı beni hamuru iki kez açtım koptu ve yeniden açtım böylece hamuru daha da yumuşatım ve çok zorlandım ..En sonundada 3 kerede kapladım..Bi şekilde kaplama çizgilerini kapatmaya çalıştım ama nafile..Yinede sağolsun Kübra hiç üzmedi beni çoook güzel olduğunu söyledi..Ama ben biliyorum ki dahada güzel olabilirdi.Ne yapalım acemilik böyle birşey ....

11 yorum:

mehbup dedi ki...
15 Haziran 2009 12:14

Güzel gözüküyor, eline sağlık, ben bile yapamam:))
(Kasım 15 benim doğum günüm,eee anladın demi)
Canım tebrik ederim seni, eline emeğine sağlık:))

kübboş dedi ki...
15 Haziran 2009 15:52

o güzel pastalar benim küçük kuzucuklarıma yapıldı ablam eline yüreğine sağlık senin o güzel gönlün kadar güzeldi pastalar o akşam 50 kişilik misafir ordum vardı herkezde bayıla bayıla yedi :D en çokta kimsesiz ama bizim olan çocuklar doyasıya eğlendi bunun bilmek eminim seni iki kez mutlu edicek bizim şebben ablamız seniiii çoook seviyoruzzz

kübboş dedi ki...
15 Haziran 2009 15:55

o harika pastalar benim kuzucuklarıma yapıldı.ablam eline yüreğine sağlık. senin güzel gönlün kadar güzeldi pastalar.o akşam 50 kişilik misafirim vardı herkezde bayıla bayıla yedi ama ençok o kimsesiz ama bizim olan çocuklar sevindi bunu bilmem bütün yorgunluğunu alır diye düşündüm bizim şebben ablamız seniiii çoook seviyoruz..

Adsız dedi ki...
15 Haziran 2009 16:00

Canııımmmm keşke hepimizin yüreği senin kadar kocaman olabilse.....Afiyet bal şeker olsun hepiciğine :D

Unknown dedi ki...
15 Haziran 2009 16:43

yarın kızımın doğum günü. ben de istiyorum:))

Adsız dedi ki...
15 Haziran 2009 16:45

yaaa keşke kargolanabilen bişi olsa seve seve yaparım canım... Ama kurabiye yollıycam sözüm var sana :D

Unknown dedi ki...
15 Haziran 2009 16:57

sağol canım şaka yaptım. zaten evde geçirmeyeceğiz doğum gününü. pasta siparişini de verdik. ufak, aile arasında bir doğum günü olacak anlayacağın. ama pastaların gerçekten çok leziz gözüküyor. yine söylüyorum sen bir SANATÇISIN. (her ne kadar kabul etmesen de:)))

Adsız dedi ki...
15 Haziran 2009 23:21

mehbupcum 12 kasım doğum günümüz pasta görünce heyecanladın değilmi?
şebnem siteniz çok güzel, pasta diyecek bir sözüm yok, hepsi bir enfes gözüküyor.

TAZE NANE dedi ki...
17 Haziran 2009 14:02

Doğum günü kutlu olsun. Çok harika olmuş.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...
17 Haziran 2009 22:11

çok sevindim seni bloxoo da görünce. artık rahatça siparişimi verecem bir yerim var ;)

karamelam dedi ki...
10 Aralık 2009 23:12

1 yaş pastası çok şirin olmuş. elinize sağlık